Crossfit in Nijmegen; kort sporten, veel resultaten

Wil jij graag de voordelen van sporten meepikken, zonder dat het je veel tijd kost? Vaak zie je dat mensen wel graag willen sporten, maar niet de tijd hebben om uren in de sportschool te zitten. Gelukkig is daar een oplossing voor bedacht! Namelijk een crossfit training in Nijmegen. Ben je nieuwsgierig naar zo’n crossfit training? Dan ben je hier aan het juiste adres. Ik ben Floris en geef personal training in Nijmegen. Ik help veel verschillende klanten om hun sportdoelen te behalen. Zo geef ik ook crossfit in Nijmegen. Wil jij ook graag een crossfit training? Dan heb je geluk! Je kunt hier je namelijk aanmelden voor een gratis training!

Crossfit in Nijmegen zorgt er voor dat je in een korte tijd jouw hele sportroutine hebt gehad. Alle functionele spieren worden in deze korte tijd getraind. Zo hoef je dus geen andere oefeningen te doen, maar ben je na deze paar minuten al helemaal klaar! Ik als personal trainer in Nijmegen zorg er voor dat jij alle spieren traint die jij belangrijk vindt, zonder dat je uren in de sportschool hoeft te trainen. Super effectief dus!

Wat is een crossfit training precies?

Een crossfit training is een korte training, waarin je alle belangrijke spieren behandeld. Daarnaast speelt conditie ook nog een rol. Een crossfittraining bestaat uit een warming-up, een WOD en een cooling down. Op die manier zorg je er voor dat alle spieren goed zijn getraind.

Crossfit Nijmegen

Hoe ziet een crossfit training er uit?

Een warming up bij een crossfit training is korter dan een “normale” warming up. De warming up zorgt er voor dat jouw spieren goed zijn opgewarmd, voordat het echte, harde werk begint. Het is de bedoeling dat jouw spieren alvast een beetje aan het idee van sporten kunnen wennen. Daarnaast gaat jouw hart sneller kloppen, zodat jouw bloed sneller gaat stromen. Een warming up is onwijs belangrijk. Vooral bij een training als crossfit. De WOD staat voor “workout of the day” Dit is het hoofdgedeelte van de training. Hier ga je dus echt aan de slag. Welke oefeningen precies in dit onderdeel zitten, verandert vaak. Afwisseling in oefeningen is namelijk fijn voor jouw lichaam. Zeker bij een intensieve training. Ook wil ik graag met jou bespreken wat jij belangrijk vindt. Tot slot is de cooling down. Hier geef je jouw lichaam kans om bij te komen. Dit is ook onwijs belangrijk voor jouw lichaam. Nieuwsgierig geworden? Meld je hier aan voor een gratis training!