Resultaat

ACT. Many have gone before you!
Premium

Resultaat telt

Fitter Worden Afvallen  Stress verminderen  Resultaat boeken  Blessures behandelen  Spiermassa opbouwen  Gezonder eten  Beter slapen ✓ Je goed voelen in je lichaam 

In de 12 jaar die ik als personal trainer actief ben, heb ik al mijn klanten kunnen helpen hun doel te bereiken. Nog niet overtuigd? Lees de testimonials hieronder:

“Ik voel me eindelijk weer goed in mijn lichaam!”

Testimonials

CECILE URLINGS

“Ik wilde als 36-jarige vrouw boven op de berg blijven in plaats van downhill te rollen! Floris is een zeer gedreven en enthousiaste trainer die mij alles geleerd heeft om bovenop de berg te blijven! Super bedankt Floris, je bent echt een toppertje!”

LIDY DILLING

“Jong, super gedreven en bovendien was ik onder de indruk van zijn kennis. Floris wist meteen de oorzaak te vinden en ging aan de slag. In korte tijd heb ik meer progressie geboekt in herstel van mijn hielspoor, dan ik in over een langere periode tijd aan behandeling bij onder andere een fysio heb bereikt.

Floris, ik ben fan!”

MARTIJN VAN LANEN

“Floris is een gezondheidsguru die zijn passie voor gezond eten en bewegen goed over kan brengen. Hij werkt op maat en vraaggericht. Niet in een paar weken met een crashdieeet kilo’s kwijtraken, maar op lange termijn zin creëren in gezond eten, bewegen en leven.”

MORENO SPAN

“Ik ben in behandeling geweest bij Floris om lichaamsvetpercentage omlaag te brengen en een ‘strakker’ resultaat te krijgen. Hierdoor voel ik me fitter, maar ben ik me ook energieker gaan voelen door middel van de juiste keuzes in maaltijden. Voorafgaand leek het heel lastig om elke keer maaltijden te maken voor ieder tijdstip etc, maar dit is zeker niet waar! Floris geeft je de nodige theorie mee en legt dit ook stap voor stap uit zodat je dit zelf toe kunt passen met de producten die jij lekker vindt. Je kunt het zo makkelijk of moeilijk maken zoals je zelf wilt!

Trainen voor resultaat

Krachttraining

Er zijn twaalf manieren waarop je krachttraining kunt inzetten, die ik altijd afstem op wat we willen bereiken. Specifiek willen we de juiste prikkel stimuleren die aansluit bij jouw doel, waarbij de parameters wat betreft intensiviteit en tempo telkens worden bijgesteld. Voorbeelden van krachttraining zijn verzuring training (60 tot 90 seconden inspannen) en het opbouwen van spiermassa (40 seconden maar iets zwaarder).

Krachttraining

Coaching

Mobiliteit zorgt ervoor dat je stabiliteit creëert in de meest precaire hoeken, waardoor je weer kan doorvloeien naar krachttraining. Dus: mobiliteit eerst, om daarna kracht te kunnen leveren. Het is iets anders dan flexibiliteit. Denk aan een acrobaat die van de split niet terug kan naar zijn beginhouding – hij is in dit geval wel flexibel, maar heeft niet de mobiliteit om uit de meest extreme uithoeken terug te keren.

Coaching

Voeding

Op je voeding letten betekend niet gelijk dat je niks lekkers meer mag eten. Sterker nog, het gaat erom dat je op een bewuste manier de keuze maakt om een keer wat ongezonds te eten en te begrijpen dat daar niks mis mee is. We proberen de verhouding van bepaalde voeding te verbeteren, dat weer in direct verband staat met jouw specifieke doel. Voeding is informatie en met de juiste informatie gaat je lichaam beter werken. Veel water drinken en lekkere groenten eten is vaak mijn belangrijkste
advies!

Voeding

Mobiliteit

Mobiliteit zorgt ervoor dat je stabiliteit creëert in de meest precaire hoeken, waardoor je weer kan doorvloeien naar krachttraining. Dus: mobiliteit eerst, om daarna kracht te kunnen leveren. Het is iets anders dan flexibiliteit. Denk aan een acrobaat die van de split niet terug kan naar zijn beginhouding – hij is in dit geval wel flexibel, maar heeft niet de mobiliteit om uit de meest extreme uithoeken terug te keren.

Mobiliteit

Blessurebehandeling

Bij blessurebehandeling wordt vaak de fout gemaakt door puur aan symptoombestrijding te doen. Hierdoor wordt de kern van het probleem echter niet aangepakt, waardoor de klachten aanhouden. Het is belangrijk om te beseffen dat er lijnen kruiselings door je lichaam lopen die gebieden met elkaar verbinden. Zo heb ik ooit iemand met pijn in zijn knie geholpen door aan zijn elleboog te werken! Het is belangrijk om op tijd met dit soort behandelingen te beginnen, omdat je andere lichaamsdelen problemen maar tijdelijk kunnen opvangen.

Blessure

Mindset

Het klinkt een beetje zweverig, maar het is een essentieel onderdeel van je training – namelijk de juiste vorm van denken te creëren die past bij wat je wilt bereiken. Ofwel het belang inzien van het gene waar je aan begonnen bent. Hierbij probeer ik jouw fixed mindset (“ik kan het niet, waarom zou het nu wel lukken”) om te zetten naar een grow mindset (“hey, er zijn nog allemaal dingen die ik niet geprobeerd heb”).

Mindset